Revista „Gala“ anunţă că actriţa va fi imaginea mărcii olandeze „G-Star“ pentru campania primăvară-vară 2009. Sursa: Agerpres
Alexandra Maria Lara, actriţa născută în Bucureşti în 1978, a încheiat anul 2008 dovedind că „poate şi altfel“. Cel puţin aşa apreciază revista germană „Gala“, care anunţă în cea mai recentă ediţie că Lara va fi imaginea mărcii olandeze „G-Star“ pentru campania primăvară-vară 2009. „Alexandra este una dintre cele mai de succes actriţe ale Germaniei, dar şi una dintre cele mai frumoase. La începutul anului 2008, ea a fascinat, cu ochii săi inconfundabili, nu numai publicul (în filmul «Control » şi pe colegul său britanic Sam Riley (care i-a devenit partener de viaţă), ci şi pe reprezentanţii mărcii «G-Star», care i-au propus un contract substanţial“, scrie „Gala“.
În topul naturaleţii
După lansarea filmului „Control“, o poveste despre solistul formaţiei Joy Division (regizată de celebrul fotograf Anton Corbijn), „G-Star“ a angajat-o pe Lara, dar şi pe Toby Kebbell, colegul Alexandrei din film. Potrivit contractului, cei doi vor fi imaginea mărcii pentru o nouă campanie de publicitate, care urmează să fie lansată în primele luni ale acestui an. „Cu acest prilej, Lara îşi va surprinde admiratorii în jeanşi model baggy sau în tricouri lejere, în ipostaze îndrăzneţe, cu priviri întunecate şi cu poziţii cool“, comentează publicaţia germană.
Este pentru prima dată când „G-Star“ renunţă la modelele profesioniste, preferând o campanie cu actori, Lara şi Kebbell.
Alexandra Maria Lara, românca stabilită şi consacrată în Germania, a fost apreciată în mai multe rânduri drept una dintre cele mai bine îmbrăcate personalităţi ale Germaniei sau una dintre cele mai frumoase femei din ţară. Cu câteva zile în urmă, revista „Elle“ a publicat topul celor mai bine îmbrăcate („Best Dressed List“) person