EVZ publică săptămânal o pagină de Protecţia Consumatorului pentru o relaţie civilizată între consumatori şi furnizorii de produse şi servicii. Sursa: Arhiva EVZ
Un bucureştean cumpără o maşină nouă cu grave probleme la cutia de viteze, o bătrânică de 67 de ani este privită şi tratată ca un „terorist“ în hipermarketul Auchan, iar o alta este pusă să plătească pentru convorbiri de sute de lei pe un telefon primit de la RDS pe care nu-l folosise niciodată.
Sunt câteva dintre păţaniile românilor pe care vi le-am relatat pe larg în pagina de Protecţia Consumatorului inaugurată de „Evenimentul zilei“ în urmă cu două luni.
Lista celor care ne reclamă abuzuri din partea prestatorilor de diverse servicii este însă lungă, iar cazurile care ne sunt relatate le veţi citi în fiecare miercuri în aceeaşi pagină, care va fi dedicată săptămânal consumatorilor români.
Demersul „Evenimentului zilei“ urmăreşte conştientizarea drepturilor consumatorilor, dar şi a obligaţiilor pe care le au cei „de pe partea cealaltă a tejghelei“. Totul, pentru o relaţie civilizată în folosul ambelor părţi.
Un bărbat de 27 de ani, Tudor Pop, a vrut să-şi petreacă ultima zi din săptămână plimbându-se pe bicicletă prin Capitală.
A mers la un centru de închirieri, însă prima bicicletă a fost nevoit să o schimbe pentru că o pedală nu era fixată bine şi avea probleme cu frâna, iar pe a doua pentru că scârţâia din toate încheieturile şi avea direcţia strâmbă. Reprezentanţii centrului de închirieri s-au contrazis în declaraţii, în timp ce unii au recunoscut că bicicletele mai au probleme, alţii le văd în stare perfectă de funcţionare.
Un bucureştean a vrut să-i facă soţiei o surpriză plăcută şi i-a cumpărat o maşină nouă pe firmă. După ce a ridicat autoturismul de la dealer,