Intr-o perioada in care Barack Obama avertizeaza ca recesiunea va afecta SUA pentru multa vreme, cel putin o ramura a economiei cunoaste un boom fara precedent, tocmai datorita lui, scrie timesonline.com. Tricouri, sepci, brelocuri, pixuri, cani, farfurii, insigne, tigari, lenjerie intima, sosuri, mingi de golf, ruj sau ceasuri, toate acestea se reunesc sub brandul “Obama”, dupa victoria istorica in alegeri.
Vanzarile sub un anumit brand nu au cunoscut niciodata o asemenea amploare, estimandu-se ca piata produselor Obama a atins pana acum cifra impresionanta de 250 de milioane de dolari.
Numai saptamana aceasta au fost lansate trei produse: inghetata Yes Pecan, un skateboard de 77 de dolari imprimat cu fotografii ale presedintelui, dar si o “action figure we can believe in” (action figure - papusa din plastic sau alte materiale purtand chipul unor personaje consacrate din filme, carti, jocuri etc).
Reclame pentru o placuta comemorativa Obama placata cu aur de 22 de carate bombardeaza telespectatorii, care sunt invitati sa cumpere aceasta “nepretuita opera de arta” la pretul de 19,99 dolari plus taxe de transport, pentru ca “zambetul sau plin de siguranta si ochii blanzi sunt o inspiratie pentru fiecare dintre noi.” Un tricou cu chipul presedintelui ales atinge preturi de 15-25 de dolari, de la un pret initial de 5-7 dolari. Intr-o perioada in care Barack Obama avertizeaza ca recesiunea va afecta SUA pentru multa vreme, cel putin o ramura a economiei cunoaste un boom fara precedent, tocmai datorita lui, scrie timesonline.com. Tricouri, sepci, brelocuri, pixuri, cani, farfurii, insigne, tigari, lenjerie intima, sosuri, mingi de golf, ruj sau ceasuri, toate acestea se reunesc sub brandul “Obama”, dupa victoria istorica in alegeri.
Vanzarile sub un anumit brand nu au cunoscut niciodata o asemenea amploare, estimandu-se