In cele doua saptamani scurse de la inceputul anului, angajatii Serviciului Asociatii de Proprietari (SAP) din cadrul Primariei s-au vazut nevoiti sa faca fata unui aflux de sesizari venite din partea cetatenilor nemultumiti. Astfel, pana pe 16 ianuarie, la SAP au fost inregistrate 66 de petitii, in conditiile in care in decembrie au fost depuse 43 de sesizari.
Daca in trecut motivul principal al nemultumirilor era legat de problema repartitoarelor, iesenii reclama acum incorectitudini la intocmirea listelor de plata. "Cele mai multe sesizari de la inceputul anului au fost legate de cheltuieli repartizate necorespunzator de administratorii de asociatii. Pe locul doi se afla nemultumirile referitoare la repartizarea consumurilor de apa, urmate de sesizarile locatarilor de la etajele inferioare in legatura cu costurile comune pentru repararea terasei sau acoperisurilor", a declarat Paraschiva Ursache, seful Serviciului Asociatii de Proprietari. In privinta repartitoarelor, este de remarcat o diminuare a numarului de sesizari, semn ca iesenii s-au tot saturat sa se tot planga de serviciile firmelor care citesc aparatele cu ajutorul carora se realizeaza contorizarea energiei termice. De altfel, seful SAP a precizat ca toate sesizarile pe aceasta problema sunt trimise catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare, institutie care, de regula, nu se mai oboseste sa le raspunda iesenilor nemultumiti.
In cele doua saptamani scurse de la inceputul anului, angajatii Serviciului Asociatii de Proprietari (SAP) din cadrul Primariei s-au vazut nevoiti sa faca fata unui aflux de sesizari venite din partea cetatenilor nemultumiti. Astfel, pana pe 16 ianuarie, la SAP au fost inregistrate 66 de petitii, in conditiile in care in decembrie au fost depuse 43 de sesizari.
Daca in trecut motivul principal al nemultumirilor e