Daca unii ieseni acuza CET Iasi SA ca furnizeaza agent termic in exces, exista si cetateni nemultumiti de faptul ca sunt nevoiti sa stea in frig in plina iarna. Aceasta este si situatia unei locatare a blocului 838, din cadrul Asociatiei de Proprietari Gheorghe Doja nr. 11 (Nicolina).
"Stau la etajul patru, iar caldura de-abia ajunge in calorifere. Am sesizat asociatia despre aceasta situatie, insa pana acum nu s-a facut nimic. In schimb, platesc caldura la fel cu ceilalti", ne-a declarat Roxana Barboi Cozma, care a achitat in luna decembrie 160 lei la caldura pentru un apartament cu doua camere.
Ioan Baltanu, presedintele asociatiei, sustine ca stie despre ce este vorba, insa este legat de maini si de picioare in conditiile in care rezolvarea ar trebui sa vina de la CET. "D-na Barboi a facut o sesizare la noi. Stiu ca s-a facut aerisire pe scara respectiva, insa, cu toate acestea, caloriferul ei nu se incalzeste decat partial. I-am explicat ca ar putea fi vorba de probleme la retur si ca temperatura din calorifere depinde de cat agent termic furnizeaza CET, ceea ce nu mai e treaba asociatiei", a afirmat Baltanu. Acesta a mai precizat ca i-a informat pe angajatii de la CET despre problema aparuta, insa reprezentantii centralei de termoficare si-au declinat orice competenta. "Pentru ei e simplu sa spuna ca asociatia trebuie sa rezolve problema, desi ar fi fost logic sa ne puna la dispozitie un specialist care sa verifice la fata locului cum stau lucrurile", a mai precizat acesta.
Daca unii ieseni acuza CET Iasi SA ca furnizeaza agent termic in exces, exista si cetateni nemultumiti de faptul ca sunt nevoiti sa stea in frig in plina iarna. Aceasta este si situatia unei locatare a blocului 838, din cadrul Asociatiei de Proprietari Gheorghe Doja nr. 11 (Nicolina).
"Stau la etajul patru, iar caldura de-abia ajunge in calorife