Planul regiei de publicitate online Boom pentru a acoperi pierderile inregistrate dupa ce a pierdut mai multe site-uri din portofoliu este sa "muncim mai mult pentru site-uri mai putine", spune directorul executiv al Boom, Valentin Oeru.
Mai multi publisheri online au anuntat, in ultimele saptamani, ca intrerup parteneriatele de exclusivitate cu Boom. Cel mai recent, Gazeta Online a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute, prin directorul executiv Gusti Roman, ca a decis de comun acord cu aceasta regie de publicitate "oprirea colaborarii exclusive" incepand din 1 februarie. Din informatiile HotNews.ro, Gazeta Online urmeaza sa anunte marti regia cu care va lucra de acum incolo - cel mai probabil Intact Interactive. O alta decizie semnificativa a fost anuntata la inceputul lunii ianuarie, cand Sergiu Biris scria pe blogul sau ca Trilulilu internalizeaza "o parte din vanzari. Asta nu exclude continuarea colaborarii cu Boom".
Valentin Oeru a raspuns succint intrebarilor HotNews.ro referitoare la schimbarile prin care trece regia de publicitate online.
Rep.: Care sunt planurile Boom pentru a acoperi pierderea exclusivitatii sau intreruperea colaborarii cu unele dintre siteurile cu trafic mare, aflate pana acum in portofoliul sau de vanzari?
Valentin Oeru: Muncim mai mult pentru site-uri mai putine!
Rep.: In ce masura influenteaza aceste evolutii cota de piata a Boom, conform numarului de vizitatori unici din Romania atinsi de regiile de publicitate online?
Valentin Oeru: Scade cu 5-10%, ajungand la 80-85%.
Rep.: Cum apreciaza Boom decizia multor publisheri online de a renunta la contracte de exclusivitate cu o singura regie de publicitate si, in unele cazuri, sa-si internalizeze vanzarile?
Valentin Oeru: Gresita!
Rep: Ce fel de acorduri cu publisherii online considera Boom ca ar fi optime in