Daca in 2008 publicitatea pe site-urile mobile reprezenta una dintre zonele aproape complet ignorate in mobile marketing-ul local, inregistrand incasari de doar cateva sute de mii de euro, anul acesta ar putea aduce o revitalizare a acestui segment.
Dan Virtopeanu (foto), directorul general al Voxline Communication, o companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie, considera ca publicitatea pe site-urile mobile ar putea atinge valoarea de 1 mil. de euro, noile proiecte pe care compania le va lansa anul acesta urmand sa vizeze acest segment.
“Pentru Voxline, 2009 va fi un an al consolidarii pozitiei pe piata si al acumularii pe baza unei cresteri moderate. Ne vom concentra acum pe lansarea unor proiecte si servicii noi pentru piata din Romania, ale caror efecte se vor simti mai puternic in ponderea cifrei de afaceri in 2010”, a declarat Dan Virtopeanu.
Astfel, in 2009 Voxline Communication va lansa pe piata locala trei proiecte online-un joc online, aducerea unei platforme UGC si un proiect de vanzare de muzica online pe o anumita nisa-si cel putin 2-3 proiecte de mobile internet, potrivit directorului general al companiei.
Totodata, Voxline isi propune extinderea echipei, in special a departamentelor de marketing si comercial.
Daca in 2008 compania a avut o cifra de afaceri de 2 mil. euro, in crestere cu 30% fata de 2007, anul acesta va aduce o crestere de 15% a afacerilor, sustine Virtopeanu.
Din totalul celor 2 mil. euro realizate de catre Voxline in 2008, 20% din cifra de afaceri a fost generat de servicii de marketing digital, in special mobile marketing (campanii sms, promotii), restul de 80% revenind serviciilor de mobile content, micropayment si alte aplicatii pentru retelele mobile si fixe.
Totodata, Voxline estimeaza pentru 2009 o crestere de 25% a veniturilor obtinute din servicii