Posesorii de maşini din sectorul 4 vor fi nevoiţi să alerge inutil pentru închirierea unui loc de parcare în faţa blocului, din cauza unui proiect elaborat de primăria condusă de Cristian Popescu Piedone şi supus dezbaterii publice. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Conform acestuia, atribuirea locurilor de parcare de reşedinţă se va face numai pe bază de tabel nominal, întocmit de administrator şi predat la primărie în termen de 10 zile. Tabelul este valabil numai semnat de cel puţin jumătate dintre proprietarii care fac parte din asociaţie şi ştampilat de preşedintele asociaţiei. Ca să figureze pe respectivul tabel, şoferii trebuie să aibă şi pe talonul maşinii adresa din buletin, prevedere ce-i exclude din start pe posesorii de maşini în leasing.
Primăria anunţă că dacă locatarii dornici de parcări nu se vor încadra în cele zece zile prevăzute pentru predarea tabelului, vor pierde locurile de parcare râvnite, acestea urmând să se distribuie la liber celor care au făcut cerere direct la Serviciul Parcări.
Grabă suspectă
Măsurile instituite de Piedone contravin flagrant însă hotărârii pe care Primăria Capitalei s-a angajat s-o ia la finele acestei luni, ca să îndrepte nedreptăţile făcute în Strategia de parcare votată în martie 2008. Pe site-ul municipalităţii figurează deja de câteva zile hotărârea modificată, aflată în dezbatere publică până la 13 februarie. Aceasta prevede că administratorul nu va avea niciun cuvânt de spus în atribuirea parcă rii, contractul fiind încheiat strict între posesorul maşinii şi ADP-ul de sector. De asemenea, vor avea dreptul la parcări de reşedinţă şi şoferii de maşini în leasing sau comodat.
Întrebaţi de ce se grăbesc să pună în aplicare nişte măsuri ce nu vor mai fi valabile în câteva săptămâni, reprezentanţii primăriei lui Piedone susţin că habar n-aveau de intenţiile Capitalei, dar