Artistul caută protagonişti pentru noul său videoclip „Designed to love you”. Smiley le oferă ocazia celor care îşi demonstrează în modul cel mai expresiv dragostea pentru partenerii lor să apară în noul său videoclip.
Astfel, vizitatorii Băneasa Shopping City sunt invitaţi în perioada 14 februarie – 8 martie să-şi activeze bluetooth-ul şi să trimită o poză care exprimă într-un mod inedit dragostea pentru partenerele/partenerii lor. Cea mai originală fotografie va fi premiată, iar câştigătorul şi jumătatea sa vor face parte din noul videoclip semnat Smiley.
Fiecare fotografie va fi încărcată pe plasmele din mall, astfel încât toate persoanele aflate în centrul comercial pe perioada campaniei vor putea admira în imagini toate declaraţiile de dragoste expediate prin bluetooth.
Pe 8 martie, Smiley, alături de un juriu prestabilit, vor desemna cea mai reuşită fotografie, iar perechea câştigătoare de îndrăgostiţi va fi protagonistă alături de artist în cel mai nou videoclip care va celebra dragostea. Acesta va fi difuzat publicului larg la mijlocul lunii martie.
„Sunt mulţi artişti cărora le face plăcere să interacţioneze cât mai des cu fanii lor. Pentru mine, campania „Designed to love you” este mai mult decât o interacţiune cu publicul care îmi apreciază muzica. Este o formulă inedită de a le transmite aprecierea mea pentru curajul de a-şi striga în gura mare dragostea faţă de partener şi pentru bucuria de a-şi exprima la fel ca şi mine sentimentele şi pofta de viaţă prin intermediul muzicii”, a mărturisit Smiley.