Future Marketing, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de Mystery Shopping din Romania, a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 1,44 milioane lei (aproximativ 400.000 de euro), in crestere cu 215% fata de anul precedent, a anuntat compania.
“Cresterea spectaculoasa inregistrata in 2008 s-a datorat abilitatii noastre de a raspunde prompt cererilor clientilor in conditiile cresterii competitiei in unele domenii cheie precum cel bancar, auto, retail sau de bricolaj”, declara Ioana Bostina (foto), managing partner Future Marketing.
Din totalul cifrei de afaceri 95% a provenit din cercetari de piata si studii de marketing, iar 5% din consultanta de resurse umane. In cadrul serviciilor de cercetare de marketing, serviciile de Mystery Shopping au contribuit cu 52%, evaluarea comportamentului consumatorilor-16% si evaluarea satisfactiei clientilor-12%.
In prezent, Future Marketing opereaza trei centre regionale la Timisoara, Sibiu si Craiova precum si birouri in Constanta, Iasi, Ramnicu Valcea si Cluj.
Future Marketing se asteapta ca piata de Mystery Shopping din Romania sa continue pe un trend usor ascendent-cu mult sub potential insa-pe fundalul actualei crize financiare. Piata de Mystery Shopping este estimata de specialisti la circa 1,5 milioane de euro in anul 2008.
“In conditii de criza si de intensificare a competitiei, este de asteptat ca si companiile mari si mijlocii sa investeasca in studii de piata care sa duca la optimizarea serviciilor si produselor. Companiile au inteles ca de cele mai multe ori atitudinea si pregatirea celui care are contactul direct cu clientul poate face diferenta dintre succes si insucces”, adauga Ioana Bostina.
Pentru anul 2009 Future Marketing isi propune marirea portofoliului de clienti cu 50% si cresterea cifrei de afaceri cu 25-30%.
Infiintata in anul 2004, compania Future