Originar din Statele Unite, Matthew Dezzani este unul dintre specialiștii de pe piața din România în marketing online. În acest moment este Director al companiei“Epidemic”, specializată în marketing viral și interactiv. Căsătorit cu o româncă, Dezzani are o experiență de peste zece ani pe piața autohtonă și consideră că în această perioadă de criză cele mai afectate companii pe termen lung vor fi cele care “nu vor avea o poziție agresivă de marketing”. Licențiat în Comunicare și Film, acesta a început cariera în advertising în 1993, la Warman&Bannister în Londra și a lucrat pentru clienți ca Vodafone, Phillips și BAE Defense. Ulterior a ajuns la renumita Saatchi&Saatchi, care l-a trimis pentru a ocupa un post de conducere la filiala din România.
Care a fost parcursul tău profesional prin care ai ajuns să lucrezi în România?
Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei s-a implicat într-un proiect, cu un program TV din Marea Britanie, unde a obținut un job. Am fost impresionat de succesul lui și, ținând cont de faptul că în timpul studenției la Londra m-am simțit excelent trăind acolo, am decis că ar putea fi interesant să revin și să încerc ceea ce îi reușise prietenului meu.
Mi-am obținut diplomele, o slujbă de barman, și am început să caut un job adevărat. După șase luni mi-am pus 2.000 dolari în buzunar și m-am urcat în primul avion spre Londra, fără să privesc înapoi. Asta se întâmpla în 1993. Înainte de a pleca, trimisesem în jur de 75 de scrisori directorilor și managerilor din industria de advertising. Ajuns la Londra, am fost la patru interviuri și am reușit să obțin două oferte: una de la Mills&Allen și cealaltă de la Warman & Bannister.
Roy Warmen și Terry Bannister sunt doi dintre membrii fondatori ai Saatchi&Saatchi Worldwide. La expirarea permisului de munca în UK, le-am cerut suport în găsirea unui job în