Realitatea TV va face profit anul acesta, in timp ce la Cotidianul exista probleme, iar ziarul mizeaza pe online, afirma directorul Diviziei "Quality" al grupului Realitatea-Catavencu, Mihnea Vasiliu. Ce spune el despre tabloidizarea televiziunilor, despre corectitudinea masurarii audientelor de presa scrisa si TV, despre schimbarile din grup si despre efectele crizei asupra presei romanesti, cititi in interviul acordat HotNews.ro.
Informatia pe scurt:
Mihnea Vasiliu afirma ca televiziunea de calitate, cum se prezinta Realitatea TV, inseamna "antipodul a ceea ce se intampla acum pe posturile comerciale".El nu crede ca Realitatea TV a abordat cazul mortii handbalistului Marian Cozma la fel ca celelalte televiziuni.Potrivit lui Vasiliu, "noi nu dam niciodata importanta unor evenimente minore, chiar daca, sa zicem, sunt spectaculoase".Directorul diviziei afirma ca Realitatea TV a crescut "cu 50% media de audienta pe zi", fata de perioada similara a anului trecut.El nu vede o problema reala in masurarea audientelor, dar ca "in print, este adevarat ca exista niste multipli ciudati (numar de cititori fata de tiraj - n.r.) la anumite publicatii."Realitatea TV "va face profit anul acesta". Dar exista probleme pe segmentul ziarului Cotidianul, unde se mizeaza pe online.In cazul Cotidianul, pe online este adaugat "un alt tip de continut, dar un continut ce nu iese din sfera atributelor brandului", sustine Mihnea Vasiliu.El spune ca efectele reorganizarii de acum un an a grupului se fac simtite mai repede la divizia Business decat la divizia Quality.In cazul in care criza economica va lua sfarsit anul acesta, "ceea ce e improbabil", Mihnea Vasiliu nu se asteapta la modificari esentiale pe piata media, dar daca aceasta criza va dura mai mult, "s-ar putea sa vedem branduri care capoteaza, atat in televiziune, cat si in print".
In urma cu un an, grupul de presa cont