Liubliana Nedelcu, fost director de comunicare la Rapid, povesteşte reacţia afaceriştilor când auzeau de o colaborare cu patronul giuleştenilor. Sursa: EVZ
Deşi este unul dintre cele mai importante branduri din fotbalul românesc, Rapid a devenit un club cu care nimeni nu mai vrea să aibă de-a face în domeniul financiar - fie că e vorba de sponsorizare, fie că e vorba de investiţii. Acest paradox îşi poate avea o explicaţie în povestea Liublianei Nedelcu, fost director de comunicare la Rapid, cea care şi-a depănat peripeţiile în Giuleşti pentru EVZ. Cuvântul-cheie pentru statutul de paria al „vişiniilor” pe piaţa financiară s-ar părea că este „Copos”. „Am discutat cu mai mulţi directori de companie pentru sponsorizări şi toţi se arătau interesaţi la început. Când auzeau însă de Rapid, ziceau că nu vor să se amestece în parteneriate cu George Copos!”, ne-a dezvăluit Liubliana Nedelcu.
Copos s-a disculpat cu vehemenţă: „Este o remarcă falsă şi nu consider că mi-am creat o imagine negativă la Rapid. Uitaţi-vă în anii trecuţi, când conduceam eu clubul, şi veţi vedea că am atras o mulţime de sponsori!”.
Zotta nu crede în marketing
Liubliana Nedelcu a ajuns astă-vară în organigrama Rapidului, după ce clubul a intrat în reorganizare. Atunci s-a încercat implementarea unui model occidental, în care să apară conducători care să se priceapă şi la altceva decât la fotbal. Cu două facultăţi absolvite, Drept şi Ştiinţe Economice, Liu bliana Nedelcu îşi propusese să promoveze imaginea clubului prin mai multe campanii şi să atragă sponsori. Avea să descopere că fotbalul românesc este departe de cele mai elementare principii de marketing.
„Când am ajuns la Rapid, eram plină de entuziasm. Aveam o mulţime de idei, dar mă loveam mereu de piedicile lui Constantin Zotta, care conducea clubul pe atunci. Cred că el este singur