George Copos, finanţatorul echipei Rapid, a ţinut să aibă ultimul cuvânt în disputa cu fosta sa angajată, Liubliana Nedelcu, şi a trimis ieri o nouă replică la acuzaţiile pe care i le-a adus fostul director de comunicare al clubului.
Liubliana a povestit în EVZ că „regele savarinelor” era o sperietoare pentru sponsori: „Am discutat cu mai mulţi directori de companie pentru sponsorizări, dar, când auzeau de Rapid, ziceau că nu vor să se amestece în parteneriate cu George Copos”.
Cel vizat a negat totul în acelaşi articol, dar ieri s-a indignat din nou şi, plin de mânie, a aşternut în pripă pe hârtie o serie de întrebări pe care i le-ar fi adresat el fostei angajate a clubului, dacă greşea meseria şi ajungea angajat în presă. „Dacă eu aş fi fost ziarist şi aş fi ascultat «dezvăluirile senzaţionale şi obiective» ale domnişoarei Liubliana Nedelcu, care se vede că încă este marcată de eşecul profesional de la Rapid, înainte de a lua de bune toate afirmaţiile ei, aş fi întrebat-o, din pură curiozitate, câteva lucruri: Ca absolventă de Ştiinţe Economice, puteţi să-mi spuneţi care este rata de succes a acţiunilor de marketing de tipul sponsorizărilor pe care le-aţi încercat dumneavoastră? (Răspuns corect: 1 la 10)”.
Plin de amărăciune, magnatul constată că Mihai Voinea, autorul articolului, nu este obiectiv, probabil pentru că a publicat dezvăluirile în care aflăm că, la Rapid, acţiunile de pro movare a echipei se fac pe banii angajaţilor.
Într-o altă întrebare pe care i-ar adresa-o Liublianei dacă ar fi ziarist, Copos admite că se implică din nou la Rapid: „De ce erau potenţialii sponsori atât de suspicioşi într-o perioadă în care Gheorghe Copos nu se ocupa de gestionarea clubului şi de ce au început să-şi învingă temerile acum, când el se implică din nou în managementul Rapi dului?”.