În ton cu vremurile actuale, Viasat History vă prezintă o miniserie de documentare TV marca BBC, pentru a vă arăta perspectivele nebănuite ale unui fenomen ce îngrozeşte întreaga lume: recesiunea economică. Sursa: NorthFoto
Ghidul acestor călătorii inedite în lumea afacerilor moderne este Max Flint, jurnalist de business, scenarist, reporter şi prezentator consacrat al celebrei serii BBC, „The Money Programme”.
Nu toată lumea pierde
Prima parte a seriei, „Profiturile recesiunii”, începe într-o notă optimistă, demonstrând că nu toată lumea are de pierdut pe vremuri de criză şi cum se pot face bani atunci când conturile celorlalţi scad. Prima oportunitate de câştig este dată, din păcate, de dificultăţile altora, exponenţii acestei categorii profitabile fiind casele de amanet, lichidatorii sau agenţiile de recuperare a datoriilor. Succesul nu aparţine însă numai oportuniştilor. Chiar şi în recesiune, succesul este garantat de îndeplinirea regulii generale a comerţului: supravieţuieşte cel care poate oferi aceleaşi produse sau servicii la un preţ mai mic sau cu o calitate sporită.
Poveşti de succes
Cel de-a doilea episod se ocupă de una dintre cele mai de succes poveşti din lumea afacerilor şi poate cea mai în vogă în ultimii ani. Este vorba despre Google, compania care administrează cel mai utilizat motor de căutare din lume şi care a revoluţionat felul în care folosim şi ne raportăm la internet. Rezultatul ambiţiei a doi tineri programatori, Larry Page şi Serghei Brin, deveniţi celebri şi multimiliardari, Google a deschis lumea pentru milioane de utilizatori de pe glob. Documentarul prezintă mărturiile mai multor oameni care povestesc despre modul în care Google le-a schimbat viaţa.
Legea junglei
Dacă oportunitatea şi talentul nu sunt suficiente într-o lume a afacerilor ce nu iar