Centrul comercial din Militari aduce astăzi branduri noi pe piaţa românească: Decathlon, comerciant de articole sportive, şi C&A şi Takko – retaileri de îmbrăcăminte.
Acestea vor ocupa suprafeţe întinse alături de Hervis, New Yorker, mărci ce sunt prezente deja în alte oraşe din ţară. Tot în cadrul complexului se va afla şi a doua unitate din Capitală pentru Deichmann şi Humanic. Militari Shopping Center are, în prezent, în jur de 7.000 de vizitatori pe zi, potrivit reprezentanţilor Auchan.
Dezvoltatorul centrului, compania Atrium European Real Estate speră că, după deschiderea galeriei comerciale, numărul acestora va ajunge până la cel puţin 10.000 de clienţi zilnic. În incinta complexului se află deja, pe lângă Auchan, şi locaţii Praktiker şi Domo. Proiectul are, în prezent, o parcare de aproape 2.200 de locuri, care s-ar putea suplimenta cu circa 500-600 de locuri noi. Atrium European Real Estate vizează să obţină în jur de 7,7 milioane de euro pe an din chirii, al căror nivel mediu este de 15 euro/ metru pătrat/lună. Suprafaţa închiriabilă ajunge la 51.000 mp.
Militari Shopping Center este al doilea proiect de retail inaugurat în Capitală de la începutul acestui an, după deschiderea mall-ului Grand Arena din sudul oraşului. Tot în acest an, s-au finalizat extinderile a două mari centre - Plaza România şi Iris Shopping Center. Şi alţi retaileri îşi continuă expansiunea în ciuda crizei. OBI, unul din marii comercianţi de produse de bricolaj, deschide azi două noi unităţi în Arad şi Piteşti.