EMISIUNE. Teo, din trupa de stand-up comedy Deko, va lansa la Realitatea TV un „late-night show cool”, cu o abordare vizuală şi sonoră „apropiată de hip-hop”.
Postul Realitatea TV difuzează, începând de duminică, 12 aprilie, o nouă emisiune dedicată blogosferei româneşti şi intitulată „După bloguri”. Emisiunea o are ca producător pe Ana-Maria Caia, de la Indie Studio, şi va fi prezentată de cunoscutul stand-up comedian Teo (Claudiu Teohari), de la trupa Deko.
În intenţia realizatorilor, „După bloguri” va fi un late-night show care se alimentează cu conţinut din bloguri, dar nu exclusiv. Pentru a realiza un melanj cât mai variat şi atractiv, se va folosi şi conţinut de pe forumuri, reţele sociale, site-uri de videosharing, site-uri de ştiri etc.
Formatul emisiunii „După bloguri” este o premieră pentru canalul de nişă Realitatea TV. Televiziunea, care şi-a obişnuit publicul cu ştiri şi dezbateri, se deschide astfel pentru piaţa internauţilor şi a tinerilor care îşi culeg informaţiile din alte surse decât mass-media clasice.
Internet românesc cu 13.000 de bloguri
Era şi timpul pentru o astfel de abordare, fiindcă cifrele din statistici sunt grăitoare: în jur de 13.000 de bloguri şi peste 50.000 de site-uri compun interne tul românesc. Blogurile for mează o reţea uriaşă de informaţii alternative pe care mediile tradiţionale nu o folosesc încă. În fiecare zi, pe cele 13.000 de bloguri apar tot atâtea opinii, ştiri, analize.
O listă a argumentelor care fac necesar acest tip de emisiune, în viziunea Anei-Maria Caia, arată astfel: bloggerii sunt trend-setteri; bloggerii sunt influenţatori de opinie; bloggerii sunt de multe ori „primii la locul faptei”; bloggerii sunt cool; bloggerii sunt o oglindă pentru generaţia tânără.
Ana-Maria Caia îşi aminteşte pentru EVZ cum s-a născut emisiunea