Cel mai mic şi, totodată, cel mai şic monovolum Citroen poate fi achiziţionat începând din 28 aprilie, cu minim 11.990 de euro (TVA inclus).
1 /. Monovolumul Citroen C3 Picasso va fi lansat comercial în România la sfârşitul acestei luni. Dealerii autohtoni ai mărcii franceze vor lua primele comenzi pe 28 aprilie.
Preţul de intrare în gama C3 Picasso va fi 11.990 de euro inclusiv TVA. Vor fi disponibile trei niveluri de echipare (Attractive – de bază –, Trendy – mediu – şi Exclusive – de top) şi trei motorizări (1.4 – 95 CP şi 1.6 – 120 CP – pe benzină şi 1.6 Hdi pe motorină – ultima cu două paliere de putere, 90, respectiv, 110 cai-putere).
Cea mai ieftină versiune, 1.4 Attractive, oferă ABS, două airbaguri, volan ajustabil pe două direcţii, servodirecţie, scaun şofer reglabil pe înălţime, geamuri faţă acţionate electric şi închidere centralizată.
Două dotări însemnate, instalaţiile audio (radio-CD) şi de aer condiţionat, sunt doar opţionale pe nivelul de echipare de bază (pachet suplimentar comun, în valoare de 1.200 de euro cu TVA), fiind prezente în serie începând cu Trendy (13.350 de euro inclusiv TVA).
În România, C3 Picasso va evolua pe un segment populat cu modele precum Honda Jazz (recent lanast), Kia Soul (care se pregăteşte să sosească) sau Skoda Roomster (deja consacrat). Pentru mai multe imagini, vezi Galeria Foto.
CITIŢI ŞI:
Citroen C3 Picasso, cutiuţa magică