La mai bine de o lună de la ediţia din 8 martie a emisiunii "Duminica în Familie", Consiliul Naţional al Audiovizualului, CNA, a somat public postul Antena 1. Motivele invocate de membrii CNA sunt "comportamentul şi limbajul indecent" al moderatoarei, "prezenţa unor minori în studio" şi "publicitatea mascată". Sursa: Codrin Prisecaru Pe 8 martie, Mihaela Rădulescu a moderat o emisiune în cadrul căreia una dintre temele de discuţie a fost educaţia sexuală la copii, limbajul folosit fiind considerat de membrii Consiliului nepotrivit şi indecent, având în vedere şi intervalul orar în cadrul căruia programul TV a fost difuzat, 15:30-18:30.
Pe platou se aflau mai multe adolescente, cu vârsta între 13-14 ani, printre care şi o nepoată a Mihaelei Rădulescu, care au asistat la un moment de de strip-tease, prezentat de dansatori profesionişti.
Unul dintre reprezentanţii CNA, Dan Grigore, a declarat că din acest punct de vedere, "emisiunea aceasta îmi dă senzaţia de pustiu (...) E un rateu zgomotos această emisiune".
Reclamă mascată sponsorilor
O altă reclamaţie adusă ediţiei respective a fost legată de publicitatea mascată. În urma monitorizării CNA, în emisiune a fost prezentată o colecţie de lenjerie intimă ce aparţine unui sponsor al emisiunii. În plus, Rădulescu a precizat, legat de reprezentatul companiei şi creatoarea colecţiei, Iulia Dobrin, că aceasta "a reuşit să ducă business-ul pe cinci continente şi să fie cel mai de succes produs românesc". "Duminica în familie" a ajuns astfel, în opinia Christian Mititelu, membru CNA, "o promoţie comercială de la A la Z".
Aceasta nu a fost singura publicitate mascată adusă de moderatoare. În cadrul emisiunii, Mihaela Rădulescu a anunţat câteva premii ce urmau să fie acordate telespectatorilor, "produse cosmetice de calitate". În acest sens, cei care au urmă