Grupuri precum Divertis sau Mondenii sunt pe val graţie umorului de calitate; aventurile celor de la Vacanţa Mare nu mai au căutare. Sursa: EVZSursa: EVZ
1 /.
Criza pare a nu fi stins pofta românilor pentru râs şi pentru umor, ba chiar e posibil ca necazurile să fi amplificat această tendinţă firească. Grupuri de umor precum Divertis au un succes neîntrerupt de 20 de ani încoace, în timp ce altele apărute ulterior s-au desfiinţat, iar mai tineri competitori precum cei de la „Mondenii” încearcă să ameninţe poziţia liderului.
Cifrele de audienţă ale emisiunilor de televiziune pentru luna aprilie, aşa cum sunt ele puse la dispoziţie de site-ul specializat www.paginademedia.ro, demonstrează în mod clar acest lucru. Astfel, cele două emisiuni de pe Antena 1 care-i au drept protagonişti pe membrii grupului umoristic Divertis, adică „Divertis Mall” şi, respectiv, „Divertis Mall şi prietenii”, ocupă cele două locuri fruntaşe ale clasamentului, atât în topul general al emisiunilor (deci peste ştiri, concursuri şi alte feluri de program), cât şi, bineînţeles, pe clasamentul mai restrâns al emisiunilor de divertisment. Clasamentul celor mai urmărite programe TV (aşadar, care au avut cel puţin două ediţii) ale lunii martie arată că „Divertis Mall” a înregistrat un rating de 12,1% (adică 1.393.000 de telespectatori), iar „Divertis Mall şi prietenii” un rating de 11,3% (1.301.000 telespectatori), reuşind să surclaseze „Ştirile Pro TV de la ora 19”, cu un rating de doar 10,6%. La fel, în clasamentul emisiunilor de divertisment, cele două emisiuni sunt urmate la distanţă, pe locul 3, de un mega-concurs costisitor, adică „Dansez pentru tine” de la Pro TV, care înregistrează, însă, doar 8,6% rating, corespunzând unui număr de 989.000 de privitori. Toate datele sunt pentru segmentul all-urban, pe întreaga lună martie.
Conform reprezentanţilor po