Compania BIO Markt Retail Group a preluat operatiunile principalului furnizor de produse bio, Natura Land, in urma fuziunii rezultand importatorul si distribuitorul BIOlogistic. In urma tranzactiei, evaluata la 350.000 de euro, BIO Market Retail Group preia clientii, furnizorii, brandurile, retelele de produse, fara societatea sau bunurile Natura Land.
“Principalele planuri pentru acest an sunt stabilizarea furnizorilor nostri, a canalelor de distributie, sa comunicam la raft ce inseamna bio. Ne propunem sa ii ajutam pe fermierii romani si sa le luam produsele in sortimentatie. Bunurile si proprietatile celor doua firme au ramas independente. Ne-am unit canalele de distributie si furnizorii, avem o echipa manageriala noua. Cei 350.000 de euro au fost investiti in capacitatea de transport, depozitare, stocare frig si necongelat, depozitare”, a declarat Cristian Onetiu, membru in boardul BIOlogistic.
Pentru acest an compania estimeaza vanzari in crestere cu 20% fata de 2008, cand cifra de afaceri cumulata a BIO Markt Retail Group si Natura Land a fost de aproximativ 2,5 mil. euro.
Distributia BIOlogistic acopera farmacii, magazine cu specific bio, magazine naturiste, supermarketuri cu zone bio (shop-in-shop), lanturi internationale de retail dotate cu zone distincte bio. In urma fuziunii, portofoliul companiei cuprinde 1.000 de articole de la furnizori din Austria si Germania, iar pentru produsele de baza, si din Romania. Gama de produse include categoriile food bio (uscate si fresh) si non-food (cosmetice, detergenti, accesorii).
De asemenea, compania va incepe anul acesta distributia de legume si fructe proaspete.
“Deocamdata nu avem planuri de extindere in afara granitelor in ceea ce priveste piata. Vrem in primul rand sa ii ajutam pe producatorii romani sa exporte. In prezent, 80% din produsele bio din Romania sunt importate si nu