Grupul japonez Panasonic, unul dintre cei mai mari producatori mondiali de electronice de consum, a raportat o pierdere de 379 mld. yeni (2,95 mld. euro) in anul fiscal incheiat in martie si a avertizat ca se asteapta la un rezultat negativ si in 2010, scrie Wall Street Journal. Compania, care a avut un profit de 281,8 mld. yeni (2,2 mld. euro) in urma cu doi ani, estimeaza pierderi de 195 mld. yeni (circa 1,52 mld. euro) pentru anul curent. Vanzarile au scazut cu 14,4% anul fiscal trecut, totalizand 7.770 mld. yeni (60,1 mld. euro). Divizia de produse digitale a inregistrat un declin de 13%, pe fondul diminuarii cererii pentru camere foto si televizoare cu plasma. Panasonic estimeaza o scadere de 10% a vanzarilor pana in 2010.
Grupul japonez Panasonic, unul dintre cei mai mari producatori mondiali de electronice de consum, a raportat o pierdere de 379 mld. yeni (2,95 mld. euro) in anul fiscal incheiat in martie si a avertizat ca se asteapta la un rezultat negativ si in 2010, scrie Wall Street Journal. Compania, care a avut un profit de 281,8 mld. yeni (2,2 mld. euro) in urma cu doi ani, estimeaza pierderi de 195 mld. yeni (circa 1,52 mld. euro) pentru anul curent. Vanzarile au scazut cu 14,4% anul fiscal trecut, totalizand 7.770 mld. yeni (60,1 mld. euro). Divizia de produse digitale a inregistrat un declin de 13%, pe fondul diminuarii cererii pentru camere foto si televizoare cu plasma. Panasonic estimeaza o scadere de 10% a vanzarilor pana in 2010.