Conducerea General Motors se reuneste duminica pentru discutii asupra procedurilor de intrare in faliment, in contextul in care vanzarile grupului au fost decimate de criza, informeaza BBC.Pana acum, grupul a primit ajutoare de stat de 20 miliarde dolari.
General Motors obtinuse din partea Administratiei Obama timp de realizare a unui plan de restructurare viabil, iar termenul-limita este 1 iunie. Singura alternativa in lipsa unui asemenea plan este falimentul.
Divizia europeana, care produce marcile Vauxhall si Opel, nu va intra sub incidenta legii falimentului, dupa semnarea acordului cu producatorul canadian de piese auto Magna, care s-a angajat sa cumpere GM Europe. Cei 5500 de angajati ai uzinelor Vauxhall din Luton si Ellesmere Port se tem insa ca ar putea fi afectati de concedieri in perioada urmatoare, indica The Times.
General Motors Corp., cel mai mare constructor auto american, a esuat in incercarea de a convinge 90% din detinatorii de obligatiuni sa le schimbe in actiuni. Restructurarea datoriilor de 27,2 miliarde dolari era una dintre conditiile impuse de Trezoreria SUA pentru evitarea intrarii GM in faliment. Conducerea General Motors se reuneste duminica pentru discutii asupra procedurilor de intrare in faliment, in contextul in care vanzarile grupului au fost decimate de criza, informeaza BBC.Pana acum, grupul a primit ajutoare de stat de 20 miliarde dolari.
General Motors obtinuse din partea Administratiei Obama timp de realizare a unui plan de restructurare viabil, iar termenul-limita este 1 iunie. Singura alternativa in lipsa unui asemenea plan este falimentul.
Divizia europeana, care produce marcile Vauxhall si Opel, nu va intra sub incidenta legii falimentului, dupa semnarea acordului cu producatorul canadian de piese auto Magna, care s-a angajat sa cumpere GM Europe. Cei 5500 de anga