Sindicalistii din transporturile feroviare refuza reducerea cu 40% a salariilor, dar si a orelor de munca, solutie propusa de administratia companiei CFR Marfa, au anuntat liderii sindicali dupa negocierile de miercuri.
Conflictul dintre conducerea si sindicatele de la CFR Marfa a pornit de la propunerea ca angajatii sa lucreze mai putin, dar si sa primeasca salarii mai mici cu 40%.
Conducerea companiei a explicat ca a hotarat sa reduca atat numarul de ore lucrate, cat si salariile cu 40% pentru ca nu mai are bani sa ii plateasca pe toti cei 17.000 de angajati.
De cealalta parte, ceferistii spun ca vor sa lucreze acelasi numar de ore si sa fie platiti ca si pana acum. In plus, angajatii acuza oficialii CFR ca nu au nicio strategie de criza si ca aleg cale cea mai convenabila.
In afara de reducerea timpului de lucru, conducerea CFR va trimite la pensie 3.700 de salariati, iar posturile lor vor fi desfiintate.
Dintre cele trei societati feroviare - de trasport marfa, transport persoane si infrastuctura, CFR Marfa este singura care nu primeste subventii din partea statului
Sindicalistii din transporturile feroviare refuza reducerea cu 40% a salariilor, dar si a orelor de munca, solutie propusa de administratia companiei CFR Marfa, au anuntat liderii sindicali dupa negocierile de miercuri.
Conflictul dintre conducerea si sindicatele de la CFR Marfa a pornit de la propunerea ca angajatii sa lucreze mai putin, dar si sa primeasca salarii mai mici cu 40%.
Conducerea companiei a explicat ca a hotarat sa reduca atat numarul de ore lucrate, cat si salariile cu 40% pentru ca nu mai are bani sa ii plateasca pe toti cei 17.000 de angajati.
De cealalta parte, ceferistii spun ca vor sa lucreze acelasi numar de ore si sa fie platiti ca si pana acum. In plus, angajatii ac