Romanul Miss Wyoming (1999) al lui Douglas Coupland incepe cu un final fericit: fosta regina a frumusetii Susan Colgate si producatorul cazut in dizgratie John Johnson se intalnesc la un restaurant si se indragostesc fulgerator. Apoi Coupland deruleaza caseta si aflam cum a ajuns fiecare sa-si rateze cariera la o varsta atat de frageda. Susan a refuzat un titlu de Miss America, in adolescenta, si-a trait cele cincisprezece minute de celebritate la Hollywood si si-a inscenat moartea. John a dus o viata de excese, iar acum a renuntat la toate posesiunile lumesti si traieste ca un vagabond. La a doua lor intalnire, Susan dispare fara urma, iar cautarea ei va da un nou sens vietii blazate a lui Johnson. Tocmai aceasta cautare a sensului intr-o lume decerebrata il obsedeaza pe Coupland inca de la Generatia X, generatie care acum a mai dospit si a ajuns la voluptatea unor concluzii. Scriitorul inregistreaza zgomotul culturii urbane cu acuratete perfecta si il reda cu nuante de umor ambiental si o sensibilitate pop frenetica, inepuizabila.
Romanul Miss Wyoming va aparea la Editura Humanitas Fiction, in traducerea Alinei Sarbu.
Cu doua zile inainte de a implini douazeci si cinci de ani, Susan a luat avionul de la New York, unde se dusese pentru o auditie, ca sa obtina rolul vecinei tacanite in episodul‑pilot al unui serial de comedie. Nu rolul principal, ci rolul vecinei tacanite. Urmatorul pas: roluri materne. Auditia nu mersese prea grozav. Spanielul Prince Charles al producatorului avea diaree, ceea ce facuse ca personalul hotelului sa‑l innebuneasca pe acesta cu telefoane si batai in usa, asta in timp ce Susan incerca, plina de daruire, sa scoata cat mai mult din bancurile rasuflate, gen: „Ce‑ati prefera: cafea, ceai sau persoana mea?", scrise de absolventi ai Universitatii din California de Sud, hraniti o viata cu sitcomuri jalnice, ca Charles