În plină criză, firmele care vând echipamente de securitate şi supraveghere video au câştiguri substanţiale. Sursa: Maria Craus
Pe fondul sărăciei generalizate, a crescut numărul in fractorilor, dar şi al persoanelor fizice şi juridice care vor să-şi protejeze bunurile şi cumpără astfel echipamente sau servicii furnizate de firme de specialitate pentru o mai mare siguranţă.
Creşte nevoia de siguranţă
„Fenomenul infracţional a crescut, la fel şi cererea din partea clienţilor de a le asigura bunurile. Lipsa banilor în piaţă poate sugruma o astfel de afacere, dar avem strategiile noastre de a atrage clienţii în aceste vremuri grele. Avem acum şi o ofertă de vânzare a produselor în rate. Foarte mulţi dintre clienţi au realizat că în vremuri tulburi au nevoie şi mai mare să protejeze ceea ce au decât în perioadele în care totul mergea bine”, spune Alin Aivănoaiei, directorul coordonator al Gip Est Iaşi.
Omul de afaceri are două categorii de clienţi. „Cei care locuiesc în apartamente şi nu au venituri foarte mari optează numai pentru alarma de la intrare, unii, mai înstăriţi, îşi pun şi camere video. Cei cu proprietăţi mai mari sau cu adevărate domenii vor alarmă, camere de supraveghere, sisteme de control acces, cum sunt porţi automate, bariere de siguranţă automatizate, montate înainte de intrarea pe domeniu, şi chiar şi senzori cu infraroşu în jurul proprietăţii. Iniţial facem un audit de securitate şi-i propunem clientului varianta care i se potriveşte.
Avem clienţi şi VIP-uri, persoane publice, dar şi oameni de afaceri care au puncte de lucru şi în alte judeţe”, explică Aivănoaiei. Firma a pornit cu o investiţie mare pentru a atrage anual clienţi conştienţi de beneficiile noii tehnici. „Suma minimă pentru un contract care presupune şi întreţinerea echipamentelor începe de la câteva sute de euro şi se ri