”Evenimentul zilei” a fost prima publicaţie care a scos noul model german pe străzile din România. Sursa: VolskwagenSursa: VolskwagenSursa: VolskwagenSursa: VolskwagenSursa: VolskwagenSursa: VolskwagenSursa: Volskwagen
1 /.
Noul Volkswagen Polo va fi disponibil la dealerii din România cu începere de la sfârşitul acestei luni. Clienţii care vor dori să îşi configureze maşinile vor trebui să aştepte însă până în septembrie.
”Evenimentul zilei” nu a avut deloc răbdare şi a luat, săptămâna aceasta, la testat una dintre primele două unităţi aduse în ţară de importatorul mărcii germane. Este vorba de versiunea dotată cu motorul pe benzină de 1.4 litri, care dezvoltă 85 de cai-putere, în echiparea Confortline. Odometrul maşinii primite indica cifra trei.
După o reţetă de succes
A cincea generaţie a modelului Volkswagen de clasă mică aduce tot mai mult cu un Golf, celebrul său ”frate” mai mare. Şi nu este vorba doar de faptul că Polo a luat proporţii, lucru evident de la prima vedere.
Echipa de designeri coordonată de Walter da Silva, cel care poartă răspunderea pentru aspectul tuturor modelelor apărute sub umbrela Grupului VAG, a transplantat de la Golf cât de multe elemente de stil a putut. Apoi, a altoit întregul ansamblu cu o doză importantă de eleganţă sobră, după reţetarul Golf.
Habitaclul lui Polo a fost împodibit cu o mare parte a instrumentarului de bord întâlnit la modelul compact. Volanul, cadranele de bord (cu mici diferenţe), instalaţia audio, majoritatea manetelor şi butoanelor au fost ”împrumutate” de la Golf. Calitatea materialelor şi finisajele nu sunt cu nimic mai prejos decât cele care pot fi regăsite la interiorul celei de a şasea generaţii a starului gamei VW.
Tihnă din dibăcie
Din punct de vedere dinamic, micul Polo seamănă foarte mult cu cea mai