În perioada august-decembrie 2009, ţara noastră va avea o promovare a potenţialului turistic pe două dintre cele mai bine cotate canale TV din Europa, CNN şi Eurosport. Campania de promovare a început în timpul turneului de la Roland Garros, unde am beneficiat de publicitate gratuită, după cum ne-a informat Luminiţa Kohalmi, unul dintre consilierii ministrului Turismului, Elena Udrea. Acum, se plătesc bani grei: un milion de euro. Sursa: Remus Suciu
Ministerul Turismului a finalizat procedura de achiziţie publică a serviciilor publicitare pentru campania "Romania-Land Of Choice", cu un buget de 1,33 milioane euro. Achiziţia s-a desfăşurat sub forma negocierii, cu publicarea în prealabil a unui anunţ de participare. Au fost încrise trei companii - Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeană de sport şi Media Investment Communication şi Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul internaţional de ştiri.
Astfel, pe durata contractului, pe canalul Eurosport vor fi difuzate 550 de spoturi, iar pe Eurosport2 475. Totodată, va fi organizată o campanie de promovare pe canalul Eurosport, de 325 billboard-uri de şase secunde, şi o campanie de difuzare pe internet a nouă milioane de bannere. Bugetul alocat acestor servicii este de un milion de euro, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului.
"În acelasi timp, Ministerul Turismului va achiziţiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN, de la Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienţă, la un buget de 334.950 euro, fără TVA", se spune în comunicat.
Instituţia menţionează că, potrivit European Media and Marketing Survey, Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audienţă, iar CNN are cea m