COMISARIATUL REGIONAL PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR CONSTANŢA
COMUNICAT
În staţiunile Neptun şi Saturn un domn care se recomandă « inspectorul ISTRATE » de la OPC a apelat telefonic la serviciile mai multor administratori , directori de hoteluri sau de unităţi de alimentaţie publică. Modul în care acţionează este caracteristic înşelătoriilor prin telefon, cărora le-au căzut victime mai mulţi cetăţeni de-a lungul ultimilor ani. În cazul de faţă « inspectorul Istrate » printr-un apel telefonic solicită hotelierilor sau şefilor de restaurante în baza unor presupuse reclamaţii pe care le-a rezolvat în favoarea acestora să i se încarce cartela telefonică cu patru cartele valorice .După încărcarea cu aceste cartele nu mai poate fi contactat.
Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa are convingerea că aceste apeluri se vor repeta, chiar sub o altă identitate a inspectorilor falşi, cazurile nefiind izolate. Atragem atenţia operatorilor economici care primesc astfel de telefoane să anunţe poliţia şi îi sfătuim să nu dea curs solicitărilor.
De asemenea, în cazul în care primesc vizita unor persoane care pretind că sunt angajaţi ANPC, să ştie că există o procedură de control, că inspectorii au datoria de a se legitima şi de a acţiona în baza unui ordin de deplasare.
Director Coordonator,
Bogdan Gavrila Dima
14.07.2009 Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
COMISARIATUL REGIONAL PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR CONSTANŢA
COMUNICAT
În staţiunile Neptun şi Saturn un domn care se recomandă « inspectorul ISTRATE » de la OPC a apelat tele