Regia franceză, care a făcut bilanţul primului semestru, se luptă pentru asigurarea lichidităţilor şi creşterea cotei de piaţă, până la sfârşitul anului.
Renault SA a raportat pierderi de 2,7 miliarde de euro pe primul trimestru al anului în curs, notează ”Wall Street Journal”.
Ultimul rezultat financiar, prezentat astăzi, devine şi mai neplăcut dacă este comparat cu cel aferent perioadei similare din 2008. În acela, regia franceză a avut un profit net de 1,58 miliarde de euro.
Totuşi, mai mult de jumătate din deficitul anunţat a fost cauzat de contribuţiile negative pe care le-au avut unii parteneri la care Renault deţine pachete substanţiale de acţiuni: Nissan Motor Co., AB Volvo şi AvtoVAZ.
Renault, care face eforturi pentru a se adapta la rigorile impuse de o cerere mult diminuată, şi-a stabilit două obiective pentru a doua jumătate a anului – asigurarea lichidităţilor şi creşterea cotei de piaţă.