Comisia parlamentară de anchetă în cazul Ministerului Turismului a decis să o cheme la raport pe Elena Udrea, săptămâna viitoare. Pe de altă parte, comisia l-a angajat ca expert pe fostul şef al ANRMAP, numit de Tăriceanu. Sursa: Libertatea
Preşedintele comisiei, liberalul Ludovic Orban, a susţinut astăzi că între planul de achiziţii publice din luna martie şi cel din iunie există o diferenţă de peste un milion de euro, astfel încât sumele alocate pentru publicitate au crescut în loc să scadă.
"Între planul de achiziţii din martie şi cel din iunie sunt modificate sume. Iniţial, în planul de achiziţii era prevăzută pentru publicitate o sumă de aproximativ 1,2 milioane euro, care a fost modificată şi, la ora actuală, la cheltuieli de publicitate - internă şi internaţională- sunt aproape 2,6 milioane euro", a comentat preşeidntele comisie. "Sunt şi alte modificări, aceasta este cea mai semnificativă. În schimb, nu au apărut modificări în alte zone, în care ar fi trebuit să apară modificări, măcar după publicarea articolelor din presă", a adăugat el, făcând trimitere şi la problema perdelelor şi a draperiilor de la minister, în valoare de 65.000 de euro, achizţii care, între timp, au fost eliminate.
Expertul liberal
După ce a criticat micile răutaţi ale Robertei Anastase, care ar sabota lucrările comisiei, refuzând să pună la dispoziţie experţi, Ludovic Orban l-a angajat pe post de specialist în achiziţii pe fostul preşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice din perioada Cabinetului Tăriceanu, Marius Gogescu. Comisia de anchetă va apela şi la expertul financiar contabil, Viorica Mihai.
Orban a precizat că cei doi au fost angajaţi ca experţi după ce au fost audiaţi de comisie şi vor fi plătiţi de Camera Deputaţilor, în baza unui contract de colaborare.
@