Primul şi cel mai important principiu al unei Conferinţe de presă în raport cu materialele publicitare poate fi numit cel al lăcustelor. Din ceea ce se expune la o Conferinţă de presă - whisky, apă minerală, bere, suc, pepsi - nu se lasă nimic în picioare, fie şi cu preţul îmbolnăvirii de stomac.
2. Reguli de care trebuie ţinut cont Spectaculoasa transformare a chestiunilor secundare în chestiuni principale aduce în prim-plan, subminând regulile de desfăşurare ale unei conferinţe de presă, câteva reguli nescrise, aparent neînsemnate, dar care, în practica desfăşurării Conferinţei propriu-zise, se dovedesc de o importanţă copleşitoare.
Primul şi cel mai important principiu al unei Conferinţe de presă în raport cu materialele publicitare poate fi numit cel al lăcustelor. Cu alte cuvinte, asemenea acestor fabuloase gângănii din istoria cataclismelor naturale care au încercat omenirea de-a lungul timpului, participantul la Conferinţa de presă trebuie să radă tot ce se află, mai mult sau mai puţin întâmplător, în faţa lui: chibrituri, ţigări, şerveţele, pliante, vederi, cravate. Atenţie! Nu sunt materiale publicitare şi, deci, nu se însuşesc decât cu instrucţiuni speciale: mesele, scrumierele, feţele de mese, aparatele de translaţie, scaunele şi paharele. Principiul e valabil şi în ce priveşte băutura. Din ceea ce se expune la o Conferinţă de presă - whisky, apă minerală, bere, suc, pepsi - nu se lasă nimic în picioare, fie şi cu preţul îmbolnăvirii de stomac.
Un al doilea principiu al unei Conferinţe de presă se însuşeşte numai după o îndelungată experienţă. Faţă în faţă cu materialele publicitare, novicii dovedesc un anume bun-simţ surprinzător şi, în consecinţă, privesc încurcaţi atât gazdele, cât şi pe ceilalţi participanţi, înainte de a vârî în buzunar pachetul de ţigări. În raport cu gazdele, stinghereala lor se bazează pe o