Abonaţii care preferă să plătească facturile de energie electrică în numerar au o nouă modalitate de plată. Reşiţenii care nu au ales ca modalitate de plată bancomatul sau internetul pot să-şi achite de acum facturile de energie electrică şi la Poştă. Procedura de plată a facturii este foarte simplă, condiţia principală fiind aceea de a prezenta factura pentru încasare la ghişeu, iar plata se face în numerar, fără perceperea vreunui comision. Informaţii suplimentare privind modalităţile de facturare şi plată sunt disponibile în facturi, sau se pot obţine de la Unităţile Teritoriale Enel Energie, sau apelând serviciul Call Center la tel. 0256.405050 şi 0241.805920, sau accesând site-ul www.enel.ro.
Facturile pot fi plătite şi la:
Numerar, pe baza facturii la magazinele şi supermarketurile care au afişată sigla PayPoint sau la oficiile poştale;
Direct Debit pentru clienţii ING Bank, BCR, BRD, CitiBank, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau Unicredit Ţiriac Bank;
Reţeaua de ARM-uri (bancomate) la BCR, BRD sau prin Unicredit Ţiriac Bank valabil pentru deţinătorii de carduri emise de orice bancă din România
Internet prin Internet Banking, BRD – BRD-NET, Unicredit Ţiriac Bank – Online Banking şi BusinessNet, ING Bank – Home Bank, orice bancă din România care oferă acest serviciu
Self Bank şi Express Payments pentru clienţii ING Bank
Ordin de plată - în unul din conturile Enel Energie deschise la: Citibank România, BRD, ING Bank, BCR, Raiffeisen Bank şi UniCredit Ţiriac Bank.