Entertainment Weekly va deveni, în toamnă, prima publicaţie care va avea inclusă o reclamă video în ediţia tipărită, informează Enquirer Herald. Revista va avea inserat în interior un ecran de aproximativ 5 cm care va difuza spoturi pentru producţiile postului TV CBS, dar şi un spot Pepsi. Rularea acestora va începe automat atunci când cititorul va ajunge la pagina respectivă. De asemenea, va există un mic difuzor pentru redarea sunetelor.
CBS Corp şi Entertainment Weekly spun că este prima reclamă de acest tip apărută în presa scrisă. Potrivit CBS, video player-ul este fabricat de compania Americhip Inc şi va putea suporta procesul de legare a revistei şi livrare.
Scopul acestei inovaţii este solicitarea unor preţuri mai mari pentru publicitate, deoarece această metodă are mai multe şanse de a capta atenţia cititorului.
Reclama video va apărea într-o ediţie Entertainment Weekly din toamnă, expediată abonaţilor din New York şi Los Angeles. (V.M.)
Entertainment Weekly va deveni, în toamnă, prima publicaţie care va avea inclusă o reclamă video în ediţia tipărită, informează Enquirer Herald. Revista va avea inserat în interior un ecran de aproximativ 5 cm care va difuza spoturi pentru producţiile postului TV CBS, dar şi un spot Pepsi. Rularea acestora va începe automat atunci când cititorul va ajunge la pagina respectivă. De asemenea, va există un mic difuzor pentru redarea sunetelor.
CBS Corp şi Entertainment Weekly spun că este prima reclamă de acest tip apărută în presa scrisă. Potrivit CBS, video player-ul este fabricat de compania Americhip Inc şi va putea suporta procesul de legare a revistei şi livrare.
Scopul acestei inovaţii este solicitarea unor preţuri mai mari pentru publicitate, deoarece această metodă are mai multe şanse de a capta atenţia cititorului.
Reclama v