Două dintre cele mai noi modele intrate pe piaţa românească, sedanul G37 şi SUV-ul FX50S, fug bine şi se îngrijesc de tine şi mai bine.
Infiniti este a doua marcă premium japoneză, după Lexus, prezentă oficial pe piaţa autohtonă.
Brandul deţinut de Nissan a fost adus în această vară şi în Europa, iar oferta pentru România cuprinde trei modele: G37, EX37 şi FX - ultimele două, SUV-uri.
Toate automobilele sunt echipate cu motoare pe benzină. Piesa de bază este un V6 de 3.7 litri şi 320 de cai-putere. SUV-ul FX oferă suplimentar, în echiparea de top, un V8 de 5.0 litri şi 390 de cai-putere. După cum se poate lesne observa, alternativa turbodiesel sau varianta de propulsie hibridă trebuie căutate în altă parte.
Preţurile aferente oricăruia dintre modelele din portofoliu sunt pe măsura poziţionării. Cel mai ieftin model, sedanul G37 (mai există un G37 Coupe şi un G37 Cabrio), costă 41.900 de euro cu tot cu TVA. Cel mai scump, ”monstrul” FX50S ajunge la 73.000 de euro cu TVA inclusă.
Dincolo de concurenţa ”de acasă”, reprezentată de Lexus şi Acura (cea din urmă, marca premium a producătorului Honda), Infiniti îşi măsoară forţele cu ”tridentul” teuton Audi-BMW-Mercedes, ale cărui modele - A4, Seria3, Clasa C, Q5 şi Q7, X3 şi X5, GLK şi ML - se bucură, fără îndoială, de o notorietate superioară în România.
BOIERIE. Interiorul modelului G37 face din şofat o plăcere
Dai un ban, dar te răsfeţi
Motoare pe benzină cu trei sute şi ceva de cai-putere, preţuri care încep de la patruzeci şi ceva de mii de euro, pare foarte limpede că noul-venit se adresează doar celor puternici. Din toate punctele de vedere.
Am testat, zilele trecute, atât cel mai ieftin – vorba vine –, cât şi cel mai scump model din gama Infiniti pentru a ne lămuri dacă visurile de mărire ale const