Banca Transilvania si Aegon Romania au lansat un produs co-branded de economisire cu asigurare de viata tintind prime brute subscrise de circa 2 milioane de euro in primul an de la lansarea noului pachet si vanzarea a 6.000 de astfel de polite, potrivit declaratiilor oficialilor celor doua companii.
"Estimam ca vom vinde circa 6.000 de polite in primul an din momentul lansarii produsului si vom inregistra prime brute subscrise de aproximativ 2 milioane euro", a afirmat Gabriela Nistor, directorul executiv de retail banking al Bancii Transilvania (BT), adaugand ca 75% din vanzari ar putea fi pentru produsul Standard, restul de 25% pentru pachetul Premium.
Produsul, denumit Planul de Economisire si Protectie, este disponibil in lei, in doua variante Basic si Premium si se distribuie prin reteaua de peste 500 de unitati a Bancii Transilvania. Durata contractului este de maxim 20 de ani, pentru persoane cu varsta intre 18 si 50 de ani.
Pachetul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice.
"Avem un portofoliu de clienti in crestere, peste 1,3 milioane de persoane lucreaza cu noi si suntem puternici pe partea de retail", a declarat directorul general al Bancii Transilvania, Robert Rekkers.
De asemenea, in perioada proiectului pilot, s-a putut observa un interes pentru acest pachet din partea oamenilor cu profesii liberale, a celor cu venituri medii (750 de lei sau 1.500 de lei pe luna), dar si a celor care au cunostinte minime in domeniul financiar, a mentionat Nistor.
Clientii pun deoparte o suma de bani, periodic, partea investitionala fiind administrata prin fondurile mutuale BT Obligatiuni si BT Clasic ale companiei BT Asset Management, membra a grupului financiar Banca Transilvania.
"Daca clientul este tanar, circa 90% din prima anuala merge catre economisire, in conditiile in care costul asigurarii este mai mi