Agentiile independente din Europa Centrala si de Est sunt adesea mai bune decat cele din alte parti ale lumii cand vine vorba de adaptare la mediul digital, cred sefii retelei internationale Worldwide Partners, la care este afiliata si agentia romaneasca Headvertising. Al Moffatt, CEO Worldwide Partners, si Ian McAteer, chairman al retelei si sef al agentiei scotiene The Union, au vorbit pentru HotNews.ro despre adaptarea la criza si la schimbarile prin care trece in prezent piata media si au explicat modul in care o astfel de retea poate sprijini agentiile membre.
Al Moffatt (stanga) si Ian McAteer (dreapta): Uneori, agentiile subestimeaza cat sunt de bune in mediul digital
Cei doi au fost prezenti, zilele trecute, la Bucuresti pentru a lua parte la intalnirea anuala a agentiilor independente de publicitate din regiunea EMEA, care sunt afiliate retelei Worldwide Partners. Intalnirea a fost organizata de Headvertising.
Worldwide Partners reuneste 92 de companii independente din 54 de tari din Asia, Europa, America de Sud, America de Nord si Orientul Mijlociu. Felul cum reteaua poate sprijini agentiile in perioada de criza si schimbul de experienta intre agentii au fost principalele puncte de discutie la intalnirea de la Bucuresti.
Vezi profilul lui Al Moffatt aiciVezi profilul lui Ian McAteer aiciMircea Staiculescu, managing partner Headvertising, a prezentat la randul sau pentru HotNews.ro ideile cu care a ramas dupa intalnirea de la Bucuresti si a explicat relatia agentie-client intr-una dintre campaniile online desfasurate recent de agentie.
In contextul media actual, afectat de mari schimbari si in care clientii se tem inca sa apeleze la idei noi, neverificate, agentiile se pot uita in alte domenii unde s-au incercat deja unele lucruri si, daca acestea au avut succes, sa incerce sa aplice so