O luptă în instanţă a pornit între fosta membră Destiny’s Child, Beyonce Knowles, faimoasă pentru hituri precum „Single Ladies”, „Crazy in Love” şi „If I Were a Boy”, şi compania Abercombie & Fitch, cunoscută pentru linia sa vestimentară în stil „casual”.
Compania a adus-o pe cântăreaţă în instanţă pe 15 septembrie în încercarea de a o opri să îşi lanseze noul parfum, „Sasha Fierce”.
Cei de la Ambercrombie susţin că parfumul cântăreţei este prea asemănător cu un produs deja existent pe piaţă şi care aparţine companiei, „Fierce”. Ei sunt îngrijoraţi că s-ar putea crea o confuzie din urma căreia se vor pierde bani din licenţa „Fierce”, folosită încă din 2002.
Alba-neagra
Însă, ieri, partenerii Coty Inc. au declarat că nu doresc să asocieze în niciun fel numele celor două parfumuri, drept urmare nu există nici o ameninţare pentru produsul celor de la Ambercrombie.
„Termenii „Fierce” şi „Sasha Fierce” nu vor fi folosiţi asociat pentru acelaşi parfum al lui Beyonce”, au precizat reprezentanţii Coty Inc. Informaţia a fost confirmată de către un apropiat al artistei.
În argoul limbii engleze „fierce”, înseamnă „mişto” sau „fabulos” şi, conform presei, Beyonce plănuieşte să îşi lanseze parfumul la începutul anului 2010.