Nostalgicii folosesc Hi5, cei axati pe dezvoltare de sine si realizare materiala stau mai mult pe Twitter, iar cei care simt nevoia sa-si impartaseasca viata acceseaza Facebook, potrivit unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, prezentat in cadrul evenimentului Webstock, din Bucuresti.
Potrivit studiului, romanii folosesc mai ales Hi5 si Facebook, relateaza Mediafax.
Utilizatorii Twitter se considera indivizi care conteaza, care sunt la curent cu tot ce se intampla si isi doresc sa se dezvolte, atat la nivel personal, cat si material.
Cei care utilizeaza Facebook ii percep pe cei de pe Twitter drept prea egocentrici. Insa expertii spun ca acestia din urma sunt "influentatorii", cei care au bloguri si sunt concentrati pe networking.
Membrii Twitter cred despre persoanele inscrise pe Facebook ca sunt persoane prea putin interesate de socializare, iar cei de pe Hi5 ii considera drept un grup elitist, aspirational, cu standarde prea rigide.
Hi5 atrage doua tipuri de utilizatori: cei care de abia si-au facut contul si sunt nostalgici dupa anii adolescentei, pastrand legatura cu fostii colegi sau prieteni din copilarie prin intermediul site-ului, si cei care vor sa sa autopromoveze.
Conform studiului, brandurile care au valori asociate atasamentul si grija fata de altii ar trebui sa-si orienteze campaniile publicitare spre utilizatorii Facebook, cele care sunt populare, low-cost sau puternic sexualizate, spre Hi5, iar cele axate pe ascensiune, dezvoltare si umor rafinat, spre Twitter.
Nostalgicii folosesc Hi5, cei axati pe dezvoltare de sine si realizare materiala stau mai mult pe Twitter, iar cei care simt nevoia sa-si impartaseasca viata acceseaza Facebook, potrivit unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, prezentat in cadrul evenimentului Webstock, din Bucuresti. @N