Fie că te duci la o întâlnire de afaceri, fie că urmează să te prezinţi la un interviu de angajare, ai nevoie de o serie de calităţi pentru a-ţi „seduce“ interlocutorul. Află care sunt aceste atuuri pentru a şti pe ce să pui accentul. Când vrei să impresionezi pe cineva trebuie să ai creionate în minte atuurile care te vor evidenţia. Dacă întâlnirea este una de afaceri, trebuie să ştii că o ţinută de birou, alături de mult tact şi de multă stăpânire de sine sunt absolut esenţiale. Dacă întâlnirea nu e chiar aşa formală, poţi fi mai flexibil. Cu cât eşti mai natural, cu atât mai bine. Totul ţine de adaptarea în funcţie de situaţie şi de abilitatea de a te plia la cerinţele unei situaţii. Dacă ai o atitudine de câştigător, atunci şi ceilalţi te vor considera la fel şi te vor trata ca atare.
1Comportă-te cât mai natural
Nu trebuie să vorbeşti prea mult, dar nici să taci în marea majoritate a timpului. Răspunde politicos întrebărilor, nu lăsa tăcerea să se instaleze, adu întotdeauna câte un element neconvenţional, prietenos, în discuţie. Zâmbeşte dacă e cazul, stai serios când se discută ceva important şi nu încerca să faci glume cu cei necunoscuţi, deoarece s-ar putea să nu aibă acelaşi simţ al umorului.
2Mergi cu «lecţiile făcute»
O pronunţare corectă şi fermă a cuvintelor te transformă automat într-o persoană mai convingătoare. Chiar dacă eşti angajat sau angajator, persoană publică sau nu, un mai bun discurs contribuie la o părere mai bună a interlocutorului despre tine. Pronunţă cuvintele clar, gândeşte de două ori înainte să spui un lucru şi nu lăsa loc interpretărilor. Înainte de a purta o discuţie importantă cu o persoană influentă, exersează de acasă cele mai dificile cuvinte pe care va trebui să le foloseşti.
3Nu întârzia la întâlnire
Chiar şi 5 minute de întârziere sunt s