Managerul general al complexului Doamna Ghica Plaza plănuieşte să vândă toate cele 616 locuinţe ale ansamblului până la sfârşitul lui 2010. Primul lucru pe care l-a făcut Avi Shloush când a fost numit în funcţie, acum două luni, a fost să schimbe numele complexului şi să pună la punct o campanie de promovare. „Romfelt Plaza nu spunea nimănui nimic. Avem încă o mare problemă legată de vizibilitate”, a fost primul lucru pe care l-a spus Avi Shloush atunci când l-am întrebat de ce a luat decizia de a schimba denumirea complexului, cu doar câteva luni înainte ca el să fie complet finalizat.
L-am găsit pe managerul israelian la un târg imobiliar. Era entuziasmat că atmosfera din piaţă este pozitivă. „Am clienţi pe care trebuie să îi duc să vadă apartamentele”, ne-a zis el, mândru de negocierile purtate. A vândut luna trecută 30 de locuinţe, astfel încât aceste noi discuţii nu fac decât să îi întărească bănuiala pe care o avea deja, că lucrurile în piaţă încep să se mişte. „Prima Casă a pus rotiţele în mişcare”, crede el. Acesta este un prim motiv pentru care este convins că nu va rămâne cu apartamentele nevândute. Face chiar o selecţie între cumpărătorii interesaţi.
„Am refuzat oameni care veniseră cu teancul de bani la ei, pentru că nu aveau un statut social foarte clar, dar am făcut reduceri pentru avocaţi, medici, bancheri sau contabili”, explică el. Visează să transforme complexul într-o comunitate. „Nu vreau să creez prejudecăţi, dar vreau ca locuitorii să poată bate la uşa vecinului de alături şi să îi ceară o cană cu zahăr fără să fie alungaţi”, explică foarte plastic Avi Shloush politica de vânzări a companiei.
Promovare agresivă
În total s-au vândut până în prezent 160 de apartamente. Unele prin programul Prima Casă, altele către investitori. Dar majoritatea locuinţelor nu se pretează achiziţei prin progra