„Adevărul“ îţi arată cum să te descurci în noianul de oferte ale companiilor de telefonie. Acum îţi poţi personaliza abonamentul în funcţie de propriile nevoi. În urmă cu câţiva ani, românii îşi făceau un abonament pentru mobil fără să analizeze ofertele. Cerinţele au crescut, iar opţiunile sunt cântărite bine înainte de a lua o decizie. Citiţi şi:
Cosmote, autorizată să preia TelemobilNASA: Pământul poate fi observat de pe ecranul telefonului mobilSpania: Ce fac cu vechiul telefon mobil?
Suntem mult mai informaţi cu privire la oferta fiecărui operator de telefonie mobilă. În plus, atunci când alegem un furnizor, în balanţă atârnă greu ofertele promoţionale şi planurile tarifare preferenţiale.
În general, contractele se pot încheia pe perioade care se întind de la câteva luni la unul sau doi ani, în funcţie de preferinţele fiecăruia dintre utilizatori. Operatorii de telefonie mobilă spun însă că actele semnate pe o perioadă mai mare aduc mai multe beneficii.
Delfin, Panteră sau Fluture
Orange România oferă atât abonamente simple de voce, cât şi abonamente complexe cu servicii de voce fixă şi mobilă, alături de internet fix şi mobil. De curând, compania a repoziţionat oferta de abonamente, grupându-le sub trei simboluri care definesc tipologii diferite de clienţi cărora li se adresează: Delfin, Panteră şi Fluture. Pachetele Delfin sunt abonamente de voce, ideale pentru cei care au nevoie de cât mai multe minute pentru convorbiri.
Pantera include toate tipurile de servicii pentru cei interesaţi de apeluri, mesaje, e-mail şi navigare pe internet.
Abonamentul Fluture este destinat celor care au nevoie de flexibilitate şi de un control cât mai bun al costurilor, care sunt atraşi de ofertele PrePay, dar îşi doresc şi beneficiile unui abonament. Una dintre cele mai