Pentru că au început să piardă tot mai mulţi clienţi, operatorii de telefonie fixă mai lasă de la ei. Sursa: Arhiva EVZ
Tot mai mulţi clienţi de telefonie fixă se îndreaptă spre cea mobilă, fapt demonstrat şi de cifrele prezentate de principalii operatori din piaţă. Astfel, dacă de la Romtelecom au plecat peste 165.000 de clienţi în ultimul an, la Orange numărul acestora s-a majorat cu aproape 340.000 faţă de trimestrul precedent.
Pentru a-şi păstra clienţii, cei de la Romtelecom recurg la o metodă bine impusă şi de concurenţă. La terminarea contractului, compania vine cu o ofertă mai bună la acelaşi preţ.
Sorin S. este unul dintre clienţii Romtelecom care a primit o astfel de ofertă. „Aveam un abonament de 7 euro şi într-o zi m-au sunat să mă întrebe dacă vreau să-mi schimb abonamentul cu o ofertă mai bună. Aveau o ofertă de genul primele 200 de minute gratuite şi următoarele până la 2.000 la 0,4 cenţi. Soţia mea a spus da”, spune Sorin.
Vrei să renunţi, atunci aleargă
Când această strategie nu merge, se trece la planul de „plimbat” al clientului. Nu puţini sunt cei care acuză compania că au fost trimişi de la un ghişeu la altul şi plimbaţi cu zilele din diferite motive.
„Când am vrut să renunţ la abonament, în primă fază m-au plimbat. Întâi că nu are cine să-mi preia cererea, apoi că nu mai pot renunţa acum, pentru că abia a început luna”, ne-a relatat Anca I.
Ea spune că după ce a semnat, într-un final, rezilierea, s-a trezit cu o somaţie de plată de 20 de euro pentru despăgubiri, pentru că a reziliat contractul mai devreme. „Noul abonament pe care îl aveam îmi fusese «vândut» prin telefon şi nimeni nu mai reţinea toate prevederile”, mai spune ea.
PROCEDURI ALAMBICATE
Ce faci ca să renunţi la abonamentul Romtelecom
Conform condiţiil