Senior Interactive a creat noul site Skittles pentru Wrigley România, care "ascunde" o colecţie impresionantă de premiere, integrând inovaţii precum personalizarea experienţei utilizatorului prin Facebook Connect sau dezvoltarea unui "brand character" bazat pe inteligenţa artificială. "Cred că e o noutate la nivel mondial, din câte ştim suntem primii care au făcut comunicare de brand folosind un "brand character" dotat cu inteligenţă artificială. Brandul ne-a pus la dispoziţie "candidatul" perfect - curcubeul Skittles, care e tânăr, jucăuş, cu simţul umorului, imprevizibil. Nu e doar o premieră absolută, a fost şi un tur de forţă - practic, putem spune că am făcut un robot conversaţional să creadă că e curcubeu şi să înveţe româna în mai puţin de trei săptămâni", a declarat Corin Chiriac, Strategy Director la Senior Interactive. Modelul de comunicare propus de site este unul interactiv. Vizual, lumea Skittles este una circulară, împărţită în trei mari zone: o zonă subacvatică, în care o caracatiţă ghicitoare prezice viitorul vizitatorilor, un al doilea spaţiu, semiterestru, în care utilizatorii vor putea conversa cu curcubeul Skittles şi o a treia zonă, spaţiul cosmic. Skittles.ro este unul dintre acele site-uri care te invită să le explorezi în joacă, fiind plin la fiecare pas de surprize amuzante.
"Skittles are două caracteristici fundamentale: umorul şi impredictibilitatea. Sursele acestora sunt asimilate de brand într-un mod foarte natural - el se joacă cu limitele realităţii - testându-i continuu consistenţa. De aceea, ne-am concentrat pe livrarea unei experienţe interactive şi nu a unui site clasic de produs. Acest proiect
explorează cu succes un nou teritoriu relaţional, poate cel mai promiţător întâlnit vreodată de comunicarea de brand. Suntem bucuroşi că am ajuns primii aici", susţine Marian Chiraches, Brand Manager Wrigley Balkan
East.