Dacia rămâne fidelă segmentului low cost. Francois Fourmont, directorul general al companiei româneşti, spune că Dacia nu are vocaţia să construiască o gamă de vehicule care să meargă până la 30.000 de euro. Sursa: Răzvan Vălcăneanțu
„Filosofia noastră este să rămânem concentraţi pe a fabrica maşini fiabile, mari şi la un preţ fără echivalent pe piaţă, iar în raport cu aceste aşteptări cred că imaginea Dacia poate, în timp, să o depăşească pe cea a Skoda”, a declarat Fourmont într-un interviu acordat hotnews.ro.
Potrivit acestuia, Dacia are foarte mulţi clienţi mulţumiţi, tocmai fiindcă răspunde extrem de bine aşteptărilor lor - oferă cel mai bun raport între preţ, prestaţii şi spaţiu interior.
SUV-ul de serie va fi mai lung de patru metri
În prezent, compania se concentrează asupra lansării pe piaţă a noului SUV, eveniment care va avea loc în primăvară.
„E o idee care datează de doi-trei ani. Producţia în uzină a început deja, pentru că există un număr de vehicule ce trebuie produse pentru punerea la punct a instalaţiilor. Comercializarea va începe în primăvară, iar adevărata producţie de serie - puţin înainte”, a dezvăluit Fourmont, precizând că vehiculul de competiţie are două uşi, motiv pentru care are doar patru metri lungime.
Maşina de serie, având patru uşi, va fi mai lungă. Între timp, Renault lucrează la conceptul maşinilor electrice, care vor ajunge la public în 2011.
În viziunea şefului Dacia, aceste modele ar putea fi o opţiune pentru flotele auto, care parcurg mulţi kilometri în oraş, cum sunt taxiurile.
Perspectiva unui prototip Dacia de acest fel nu este în vizor decât peste zece ani.
Românii: buni muncitori, dar n-au iniţiativă
Francois Fourmont a mărturisit pentru hotnews.ro că, în cei şase ani de când se află în fruntea