Centrele comerciale se lansează în lupta pentru atragerea clienţilor cu diferite campanii de discounturi, concerte şi tombole.
Marile centre comerciale au început bătălia reducerilor. Nopţi albe la cumpărături, concerte cu promoţii la haine şi evenimente pentru copii - toate pentru atragerea clienţilor al căror apetit de shopping a fost cam anesteziat de criză.
Uşor depăşit de avalanşa noilor malluri, centrul Unirea Shopping din Capitală organizează două nopţi albe de cumpărături. Pe 27 noiembrie şi 11 decembrie, clienţii vor putea achiziţiona produse, între orele 22.00 şi 3.00, la preţuri cu până la 50% mai mici. „Campania va avea loc atât în Bucureşti, cât şi în Braşov”, spune Andreea Bănică, director de dezvoltare la Unirea.
Crăciunul vine cu tombole şi atracţii pentru cei mici
Fiecare retailer va avea propria politică de promoţii. „Noi avem deja nişte promoţii, care vor fi valabile şi în zilele respective până la orea 22.00 - pentru un produs achiziţionat, discountul e de 10%, iar pentru două 20%. După ora 22.00, la fiecare produs reducerea va fi de 20%”, afirmă Cristian Ion, responsabil pe magazinele Only din Capitală.
Reprezentanţii Mango vor oferi preţuri cu 15% mai mici, în timp ce încălţămintea Otter va fi cu 30% mai ieftină.
Tot pe orele târzii mizează şi AFI Palace Cotroceni, de pe bulevardul Timişoara. În weekend, în intervalul orar 23.00-24.00, primii 1.000 de cumpărători care se înscriu pe lista de la recepţia mallului primesc un voucher la Cinema City. Promoţia se adresează celor care-au făcut cumpărături de minimum 100 de lei în ziua respectivă.
Cei care preferă shoppingul nocturn pot vizita şi Liberty Center, din cartierul bucureştean Rahova - de Moş Nicolae, adică pe 5 decembrie, dar şi înainte de Crăciun - pe 21, 22 şi 23 decembrie, magazinele vor fi deschi