În perioada următoare, constructorul mai are de realizat câteva lucrări la trotuare şi trebuie sincronizate semafoarele. Sursa: Codrin Prisecaru
Până în ultimul moment s-a lucrat la Pasajul Băneasa, şi tot n-a fost gata în totalitate la inaugurare. Jurna liştii îşi pregăteau transmisiile în aşteptatea oficialităţilor, în timp ce muncitorii lucrau cu spor la ultimele detalii. Unul dădea cu mătura, alţii finisau pereţii sau dădeau zor să acopere un canal şi să mute utilajele.
Deşi unele îmbinări alte porţiunilor de asfalt cam lasă de dorit, celebrul pasaj din zona de intersecţie a Drumului Naţional 1 cu Bulevardul Aerogării şi bulevardul Ion Ionescu de la Brad a fost, ieri, deschis circulaţiei. Şi asta, la doi ani de la primul termen fixat pentru finalizarea lucrării.
„Pentru că weekendul acesta românii vor avea o vacanţă prelungită, am hotărât să dăm drumul pasajului mai repede, chiar dacă mai sunt mici lucrări de făcut pe la trotuare şi reglajul semafoarelor”, a spus ministrul interimar al transporturilor Radu Berceanu. El a precizat însă că acest lucru se poate face doar în trafic.
În lumea lui „merge şi aşa”
Viteza cu care s-a lucrat, zi şi noapte în ultima perioadă, a lăsat urme care amintesc de celebrul „Dorel” - separatoarele din intersecţie au rămas cu şuruburile desfăcute, iar îmbinările dintre asfaltul nou şi cel vechi arată ca nişte petice făcute de amatori.
Aceste aspecte au fost însă mai puţin luate în considerare - premierul în exerciţiu Emil Boc s-a folosit de ocazie ca să spună că executivul şi-a respectat angajamentul de a termina lucrarea până la 1 decembrie şi a acuzat fostul guvern că nu a realizat decât 20% din proiect în intervalul 2007-2008.
Proiectul pasajului de la Băneasa a început în primăvara lui 2007 şi trebuia să fie finalizat în decembrie 2007. În n