Cu 15 ani de experienţă în domeniul gastronomiei de televiziune, show-urile lui difuzându-se în întreaga lume, cu 12 cărţi publicate, traduse în zeci de limbi, şi o mulţime de proiecte prin care schimbă alimentaţia oamenilor, Jamie Oliver este unul dintre cei mai populari bucătari ai momentului.
O mulţime de oameni se inspiră din reţetele văzute în "The Naked Chef" sau gătesc urmând instrucţiunile din cărţile lui, de pe site-ul lui sau de pe i-Pod. Iar pentru cei prea ocupaţi să-l urmărească la televizor sau prea nepricepuţi în ale bucătăriei, dar care vor totuşi să "guste" din Jamie, mai există o soluţie: restaurantele marca Jamie Oliver.
O NOUĂ PROVOCARE
Lansat în primăvara anului trecut, lanţul de restaurante "Jamie Oliver's Italian" a cucerit repede publicul. În prezent are şapte restaurante şi se pare că se va extinde din nou anul viitor. Jamie a analizat atent preferinţele consumatorilor şi a decis să facă şi din aceste noi filiale un succes. Tocmai de aceea vrea ca totul să fie perfect, începând de la designul interior. Două firme au fost desemnate să lucreze pe acest proiect, ambele destul de diferite ca stil de design: Stiff & Trevillion Architects şi designerul de interior Martin Brudnizki.
Un reprezentant al Stiff & Trevillion Architects a declarat că totul s-a făcut conform dorinţelor lui Jamie: "Îi place un look retro şi, precum reţetele sale, ar vrea să dezbrace clădirea de încărcătură şi să îi redea o înfăţişare rustică. Este şi foarte hotărât pe paleta de culori: vrea foarte mult să folosim nuanţe de roşu şi albastru". Şi totul s-a finalizat conform imaginii vrute de Jamie.
Preluând o clădire construită în anii '70, o fostă bancă în formă de lacrimă, arhitecţii au profitat din plin de spaţiul oferit. Au schimbat ferestrele, au încadrat uşa de la intrare cu un cadru de stejar şi au montat o poart