GHINION. Falimentul a tras obloanele peste restaurantele şi saloanele de frumuseţe ale VIP-urilor.
Afacerile nu ţin cont de nume. „Business is business”, cum zice americanul... Nu le-a păsat însă vedetelor autohtone, care au crezut că dau lovitura în diverse domenii, de cele mai multe ori considerând că numele şi faima constituie garanţii ale succesului.
Unele dintre ele chiar au reuşit câte ceva, altele se află în pragul falimentului sau se gândesc serios săşi lichideze afacerile cât de curând, presaţi şi de criza economică actuală.
Unul dintre exemple este Anda Adam. Cântăreaţa şi-a deschis un salon pe care l-a numit (fireşte) „By Anda Adam”, însă pe care l-a închis după nici doi ani. Între timp, mai deschisese unul, dar a renunţat şi la acesta, motivând că nu mai are timp să se ocupe de afaceri.
Printre cei mai ghinionişti oameni de afaceri care posedă şi statutul de vedetă se numără Irinel Columbeanu. Milionarul din Izvorani a investit într-o afacere cu ciment botezat „columbeanit”, care nu i-a adus profit.
Dimpotrivă, soţul Monicăi a fost nevoit să-şi concedieze angajaţii şi să pună lacăt afacerii pe care o visa prosperă.
SC Monica Columbeanu SRL
Nici soţia lui nu a avut prea mult noroc: SC Monica Columbeanu SRL, având ca domeniu de activitate „producţia de emisiuni TV”, a avut încasări doar din banii obţinuţi de „patroană” din apariţiile televizate, ori pe podiumurile de modă. Şi, astfel, a ieşit în pierdere.
Ulterior, Moni s-a asociat cu naşul ei, Matei Miko, într-o nouă afacere, însă probabil că cea mai profitabilă dintre acestea a fost „asocierea” cu Irinel în căsnicie.
O altă „ramură” a vedetelor implicate în afaceri este cea a saloanelor de înfrumuseţare. Iar dacă despre Anda Adam am aflat deja că nu s-a descurcat prea bine, nici Danielei