O noua regula e pe punctul de a fi implementata in Formula 1, incepand cu sezonul 2010. Echipele de F1 vor sa introduca un nou element strategic prin care sa faca mai incitante cursele de Grand Prix. Astfel, potrivit noii reguli, pilotii cu cel mai bun timp in calificari vor fi obligati sa inceapa cursa cu pneurile folosite in sesiunea finala (Q3).
Echipele din F1 s-au intalnit saptamana trecuta si au cautat o maniera prin care sa dinamizeze cursele din Formula 1. Astfel, potrivit noului regulament, cele zece monoposturi care participa in runda a treia a calificarilor vor fi nevoite sa inceapa cursa cu aceleasi pneuri cu care au stabilit cel mai bun timp in sesiunea finala (Q3), informeaza autosport.com.
Incepand cu 2010 pilotii nu vor avea voie sa realimenteze monoposturile cu combustibil in timpul curselor, acest lucru obligand deja echipele sa faca anumite schimbari tactice. Aceasta noua regula a pneurilor va duce la o regandire a strategiei. Echipele vor fi nevoite sa "mearga la risc": fie sacrifica sesiunea de calificari pentru a avea mai multe sanse la podium, fie mizeaza pe obtinerea unui timp bun in calificari, dar vor avea pneuri mai uzate in cursa.
Pentru a intra in vigoare, aceasta regula va trebui votata de Comisia Formulei 1 si de catre Consiliul Mondial al Sporturilor cu Motor, in intrunirea lor de saptamana viitoare. O noua regula e pe punctul de a fi implementata in Formula 1, incepand cu sezonul 2010. Echipele de F1 vor sa introduca un nou element strategic prin care sa faca mai incitante cursele de Grand Prix. Astfel, potrivit noii reguli, pilotii cu cel mai bun timp in calificari vor fi obligati sa inceapa cursa cu pneurile folosite in sesiunea finala (Q3).
Echipele din F1 s-au intalnit saptamana trecuta si au cautat o maniera prin care sa dinamizeze cursele din Formula 1. Astfel, potrivit noului regulame